خرید و فروش و اجاره خودرو در مالزی

United Global Aspect

Buy – Sell – Rent

Address : 18 – 6 Richmond kiara 3 – Jalan Kiara 3 – segambut – 51200 – KL

Management : Mehran Hayati

60129407940

60177234572

مرکز اجاره خودرو United Global Aspect ارائه دهنده انواع ماشینهای روز دنیا شما را دعوت به بازدید از خدمات خود می کند.

خدمات این مجموعه شامل :

اجاره خودرو های اقتصادی بدون راننده | خودرو های لوکس تشریفاتی با راننده | تامین خودرو برای ادارات و ارگان ها | اجاره ماشین عروس | اجاره انواع خودرو های گروهی ون و اتوبوس  | خرید و فروش خودرو در مالزی کوالالامپور

چرا اجاره خودرو UGA ؟

راحتی و سرعت در رزرو خودرو | خدمات 24 ساعته در سراسر مالزی | اجاره خودرو با بیمه کامل | استفاده از تخفیفات ویژه فصلی

اجاره ماشین – اجاره خودرو در مالزی کوالالامپور

مالزی یکی از بهترین مقصدهایی است که می توانید گشت و گذار در آن را توسط ماشین انجام دهید. در مالزی خیابان ها و بزرگراه های با کیفیتی وجود دارند که به شما اطمینان این را می دهند که به هر جاذبه ای که بخواهید توسط ماشین دسترسی داشته باشید. اجاره ماشین در مالزی به استان خاصی محدود نمی شود و شما می توانید در هر نقطه ای از این کشور توسط یک ماشین اجاره ای به گشت و گذار بپردازید. البته معمولا اجاره ماشین بین شهرها زیاد توصیه نمی شود که آن هم بستگی به خودتان دارد. در ادامه با پرشین لیدر باشید تا در مورد اجاره ماشین در مالزی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اجاره ماشین در مالزی توسط اینترنت و به صورت آنلاین به راحتی امکان پذیر است و هزینه بنزین در این کشور در جاهای مختلف متفاوت می باشد. این قیمت معمولا از حدود ۱۸۰۰ تومان شروع و تا ۲۰۵۰ تومان می رسد. اجاره ماشین در این کشور در حال حاضر بسیار راحت می باشد زیرا خیابان ها و رانندگی معمولا امن می باشد. شما همچنین اگر به صورت گروهی سفر می کنید می توانید اتوبوس و یا ون هایی را نیز اجاره کنید که برای تعداد بالاتر مناسب می باشد. همچنین در مالزی این امکان وجود دارد که ماشینی به همراه راننده و یا راهنما اجاره کنید. این گزینه برای آن هایی که زیر ۲۳ سال هستند که اجازه رانندگی در مالزی را ندارند و یا افرادی که ترجیح می دهند به مکان هایی که تا به حال ندیده اند تنها نروند و یا شخصی همراهشان باشد تا به معرفی مکان ها بپردازد، بسیار توصیه می شود.

قیمت اجاره ماشین در مالزی

معمولا اگر ماشین تان را از قبل به صورت آنلاین رزرو کنید، هزینه آن کمتر از مواقع دیگر می شود که این کار توسط سایت های مختلف اجاره ماشین امکان پذیر است. مخصوصا زمانی که اوج سفر در مالزی محسوب می شود این مورد بسیار مهم است؛ شما می توانید ۷ روز قبل از اینکه ماشین را بخواهید درخواستتان را ثبت کنید. اگر ماشینی برای ۲ یا ۳ هفته اجاره می کنید نیز تخفیف های خوبی را می توانید از شرکت ها دریافت نمایید. به طور کلی ارزان ترین هزینه یک روز اجاره ماشین حدود ۳۵ یورو می باشد. این قیمت زمانی که شما همان روز یا یکی دو روز جلوتر ماشین را اجاره می کنید کمی بیشتر است.

مورد مهم این است که هزینه ای که روی وبسایت ها مشاهده می کنید معمولا قیمت نهایی نیستند. اغلب زمانی که می خواهید هزینه را پرداخت کنید، مالیات بر ارزش افزوده نیز (برای مثال ۲۱% در اسپانیا، ۶% در مالزی) و یا در بعضی موارد هزینه رزرو و هزینه های دیگری به آن اضافه می شود.

هزینه ها را مقایسه کنید

وبسایت های بسیار خوبی برای مقایسه هزینه های اجاره ماشین در مالزی وجود دارند (معمولا ترکیبی از شرکت های مالزیایی و بین المللی در آن ها وجود دارد). مقایسه معمولا بهترین روش برای پیدا کردن ارزان ترین قیمت است. سعی کنید برای اجاره ماشین با تاریخ ها کمی بازی کنید به این معنی که یک روز جلوتر و عقب تر را امتحان کنید و ببینید که هزینه ها چه تغییری می کنند. جا دارد که بار دیگر اشاره کنیم که اگر ماشین تان را دست کم ۷ روز جلوتر رزرو کنید، قیمت کمتری را در نهایت می پردازید. همچنین روزی که شما ماشین را تحویل می گیرید مهم می باشد؛ برای مثال در بعضی اوقات از شنبه تا شنبه هفته بعد و یا گاهی از دوشنبه تا دوشنبه هفته بعد قیمت ها کمتر می باشند. البته تمام اینها بسته به این است که تا کنون چه ماشین هایی اجاره شده اند. برای مثال اگر ماشینی عصر روز قبلی که می خواهید آن را اجاره کنید از اجاره قبلی آمده باشد، آن را به شما نمی دهند و معمولا باید ماشین دیگری با قیمت متفاوت شاید گران تر را درخواست کنید.

نکات اجاره ماشین در مالزی

قبل از اینکه در کشور مالزی یک ماشین اجاره کنید و شروع به سفر کنید بهتر است کمی با قوانین این کشور خود را آشنا کنید. در ادامه برخی از مواردی که در هنگام رانندگی در مالزی مهم هستند را برایتان آورده ایم.

رانندگی در مالزی از سمت چپ جاده صورت می گیرد.

محدودیت سرعت معمولا ۱۱۰ کیلومتر در بزرگراه ها و در شهرها بین ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

ایستگاه های بنزین معمولا در امتداد بزرگراه ها قرار دارند و نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد که ایستگاه بعدی یا نزدیک ترین ایستگاه کجا قرار دارد.

بستن کمربند صندلی برای رانندگان اجباری است و برای همه مسافران توصیه می شود. استفاده از تلفن های همراه به استثنای استفاده از سیستم های دست آزاد (hands-free systems) ممنوع است.

رانندگان باید حداقل ۲۳ ساله باشند تا در مالزی ماشین اجاره کنند و داشتن یک گواهینامه معتبر بین المللی برای حداقل یک سال اجباری است.



نظرات (1)

  • سلام سپاس از زحمات بی کران شما در راستای مدیریت بهتر و محتوی بسیار با کیفیتتان

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


خرید و فروش و اجاره خودرو در مالزی

خلاصه مشخصات:

  • Mehran Hayati
  • 60129407940
  • KL