هتل و مرکز خرید سان وی

سان وی پیرامید ، مرکز خریدی ست در کوالالامپور که در خیابان پتالینگ جایا همه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای گردشگران است . سان وی پیرامید (Sunway Pyramid) یکی از برجسته ترین مرکز خرید کوالالامپور در بندر سان وی با مساحت ۱٫۷ میلیون فوت مربع می باشد.

این مرکز خرید تنها مرکز خرید در مالزی است که دارای زمین اسکی روی یخ می باشد.

همان طور که از نامش پیداست مرکز خرید سان وی پیرامید مجتمع هرمی شکلی است که در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد که طراحی داخلی آن به سبک مصری می باشد که شامل مجسمه ای  غول پیکر به شکل شیر است که به عنوان نگهبان مقابل در ورودی ایستاده است.

مرکز خرید سان وی پیرامید به دو قسمت تقسیم می شود ، قدیمی و جدید.

انتظار می رود که مارک های بسیار معروف مانند کواچ، کالوین کلاین و مانگو را در قسمت قدیمی پیدا کنید.

در حالی که قسمت جدید دارای مجموعه ای از فروشگاه های مستقل از جمله فروشگاهی به سبک مراکشی از منطقه اختصاصی خیابان های آسیایی می باشد. این مرکز سرگرمی دارای سالن سینما با ۱۲ صفحه نمایش، سالن بولینگ، تیراندازی با کمان و زمین اسکی روی یخ داخل ساختمان می باشد. درست در کنار مرکز خرید سان وی پیرامید  ، پارک آبی سان وی قرار دارد. بطوری که از روی بالکن طبقات بالای  مرکز خرید سان وی پیرامید می توانید پارک آبی سان وی را مشاهده کنید .

راه های دسترسی به مرکز خرید سان وی پیرامید

راه زمینی

سان وی لاگون در شهر بندر سان وی در پتالینگ جایا واقع شده است. میهمانان می توانند از طریق شبکه ای از بزرگراه ها (بزرگراه فدرال، بزرگراه دامانسارا-پوچونگ، بزرگراه نیو پانتای و بزرگراه کساس) به این منطقه دسترسی پیدا کنند؛ همچنین با 15 دقیقه رانندگی از کوالا لامپور می توان به این پارک رسید. پارکینگ سان وی لاگون فضای زیادی برای پارک خودروها دارد.

اتوبوس

اگرمیهمانان  از کوالا لامپور(کوالا لامپور سنترال/بازار مرکزی) به این مرکز خرید می آیند، اتوبوس های سریع ایسیر کوالا لامپور به شماره U63 یا U67 را سوار و در سان وی پیرامید پیاده شوند. اتوبوس های عمومی زیادی نیز از مناطق دیگر به اینجا می آیند – تنها کافی است میهمانان جزئیات آن را از مسئول هتل خود سوال کنند.

اتوبوس رفت وبرگشت  رایگان

روزانه اتوبوس های ایاب و ذهاب رایگان هر 25 دقیقه یکبار و از ساعت 7 صبح تا 9.30 شب در اطراف شهر بندر سان وی حرکت می کنند. در آخر هفته ها و تعطیلات عمومی، این اتوبوس ها از ساعت 9 صبح تا 9.30 شب کار می کنند. ایستگاه های آن در هتل سان وی پیرامید، هتل و چشمه تفریحی سان وی، مرکز خرید سان وی پیرامید، ورودی سان وی لاگون و مرکز درمانی سان وی قرار دارند.

با قطار

میهمانان می توانند  قطار مسافربری کراتاپی تانا مرایو (KTM) را سوار  شوند و در ایستگاه سوبانگ جایا پیاده شوند. از آنجا با گرفتن یک تاکسی، بعد از حدود 15 دقیقه به سان وی لاگون خواهند رسید.

خط آهن سریع Light Rapid Transit (LRT)

میهمانان میتوانند خط کلانا جایا را سوار و در ایستگاه کلانا جایا پیاده شوند. از آنجا، سوار بر یک اتوبوس مخصوص مترو به ایستگاه سان وی پیرامید بروند.



ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


هتل و مرکز خرید سان وی

خلاصه مشخصات:

  • کوالالامپور